مشتری مداری
سرفصل های دوره "مشتری مداری"
check
مدیریت نیازهای مشتریان
check
نحوه برخورد با مشتری
check
شیوه های دستیابی به رضایت مشتری
check
انواع مشتریان
check
مفهوم مشتری و مشتریمداری
check
سنجش رضایت مشتری
درباره مدرس

شرکت راهبران کیفیت جامع ایساتیس
گروه آموزشی ، مشاوره راهبران کیفیت با سابقه ای درخشان در خصوص فعالیت در بخش های آموزشی و برگزاری سمینارهای تخصصی صنایع، از جمله زمینه های مدیریتی ، تولید، کنترل کیفیت و … توانسته است در خصوص فعال سازی پتانسیل ها و مهارتهای بالقوه ویژه سازمانها جزو پیشگامان توسعه تفکر نوین مدیریت و سبک های تولید و کنترل با مباحث جدید و کاربردی فعالیت نماید. فعالیت های این شرکت شامل برگزاری دوره های آموزشی ، سمینارها و همایش های تخصصی برای صنایع مختلف و تورهای صنعتی برای آشنایی مدیران و کارکنان صنایع با محصولات و تکنولوژی روز دنیا می باشد
توضیحات دوره
این دوره آموزشی شامل 8ساعت امتیاز آموزشی جهت مدیران و کارشناسان کنترل کیفیت جهت ارائه به سازمان ملی استاندارد اعتبار دارد
اطلاعات دوره