سیستم مدیریت بر رضایت مندی مشتری ISO ۱۰۰۰۲ & ISO ۱۰۰۰۴
سرفصل های دوره "سیستم مدیریت بر رضایت مندی مشتری ISO ۱۰۰۰۲ & ISO ۱۰۰۰۴"
check
الزامات اجرایی استاندارد مطابق ۸ بند ایزو ۱۰۰۰۲
check
آموزش نحوه مستندسازی و اجرای استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲ در سازمان
check
وظایف پرسنل مختلف سازمان در ارتباط با وظایف پرسنل مختلف سازمان در ارتباط با مشتریانمشتریان
check
اصول راهنما ارائه شده توسط استاندارد
check
مشتری تعریف اصطلاحات و تعاریف کاربردی استاندارد شکایات
درباره مدرس

شرکت راهبران کیفیت جامع ایساتیس
گروه آموزشی ، مشاوره راهبران کیفیت با سابقه ای درخشان در خصوص فعالیت در بخش های آموزشی و برگزاری سمینارهای تخصصی صنایع، از جمله زمینه های مدیریتی ، تولید، کنترل کیفیت و … توانسته است در خصوص فعال سازی پتانسیل ها و مهارتهای بالقوه ویژه سازمانها جزو پیشگامان توسعه تفکر نوین مدیریت و سبک های تولید و کنترل با مباحث جدید و کاربردی فعالیت نماید. فعالیت های این شرکت شامل برگزاری دوره های آموزشی ، سمینارها و همایش های تخصصی برای صنایع مختلف و تورهای صنعتی برای آشنایی مدیران و کارکنان صنایع با محصولات و تکنولوژی روز دنیا می باشد
توضیحات دوره
این دوره آموزشی شامل ۸ساعت امتیاز آموزشی جهت مدیران و کارشناسان کنترل کیفیت جهت ارائه به سازمان ملی استاندارد اعتبار دارد
اطلاعات دوره